tirsdag 7. februar 2012

Resten av dagene i Sydney

Dagen itte 1. nyttaarsdag tog me turen t Bondi beach samen me Alexandra, Iselin og Tore. Itte ein god lunsj paa strand promonaden, la me oss ner paa strandaa og solte oss. Heidi-Elisabeth og eg tog oss og ein liden dukkert i havet, mn du faar naagen b0lgar! Me blei dytta 0ve ende flerre gangar og mista halveis bikinien! Haha! :-P Ellars m0tte og Sophie igjen! Ei av de eg jobba samen med paa Hillview, veldigt koseligt aa see na igjen. Sko egentligt moda Giulia (fra Hillview) og paa Bondi, men ironisk naakk va hu paa Manley beach den dagen :-P Saa fekk ikkje see hu igjen f0r hu reiste tbage t Italia, men eg e hjertelig velkommen t aa bes0ga hu dr, saa d hadde jo vaert kjekt :-)
F0r me reiste fra Bondi beach viste eg Heidi-Elisabeth og Tore gaaturen som eg jekk sist eg va der, saann de fekk se den fine utsikten og de kule steinene som e forma av havet. Viste blandt aent "krokodille-steinen" (som Tore meinte saag mer ud som ein stint and) og "pingvin-steinene" (som Tore og meg blei enige om at ligna mer paa "Stich" fra filmen "Lilo og Stich") Hehe! Fint andre klare aa se det eg ser og :-)
Itte strandturen blei me med Alexandra, Iselin og Tore ud og spiste paa ein god og billig Thai-restaurant, og fekk saa mye mat at me tog me oss restene hjem :-P
Paa vei hjem tog Heidi-Elisabeth og meg t-banen tbage t Circular Qui, havnen, for aa ta ferjaa tbage t Manley. Og paa skjermen som viste kor t-banen jekk, stod d "Lofthus" som et av stoppestedene!! D0dskult! Me tanke paa at me m0ttes paa folkeh0yskolen i Lofthus i Hardanger! :-D




Blue Mountains
Tidligt opp neste morgen og avgaarde paa ein guida tur t "The Blue Mountains", ein stor turist attraksjon 1,5 timar utfor Sydney. Paa veien baart fortalte guiden mye interessant, me kj0rte blant aent 0ve ei bro som de visst kalle for "Madonnas bra", hehe! Googla d saa fatte daakke koffor. Men egentligt ska broa sombolisera sammarbeidet mellom Australia og New Zealand i ein ellar aen anledning. Me fekk og veda ein veldigt kul historie om kossen kengeruen fekk navnet kengeru; Naar engelskmennene kom t Australia va d ein engelskmann som snakka med ein aboriginal mann og det hoppte ein kengeru forbi. Saa sporte engelskmannen ka det dyret blei kalt, og den aboriginale svarte "Kengeru". Engelskmannen skreiv d ner og fortalte det t alle hjemma i England. Saa naagen aar seinare naar de aboriginale hadde bjunt aa snakka litt engelsk viste d seg at "kengeru" faktisk betyr "I got no idea of what you are talking about"! Hehe! :-P
Fysst jekk turen t "The Three Sisters" og dr tog me ein hengebane 0ve dalen, fantastisk utsikt! :-D Og itte d ein hengebane ner i dalen, ganske bratt ner, saa d kribla litt i magen. Dr nere jekk me gjennom ein subtropikal regnskog, veldigt fint! Og fekk se naagen gamle gruvar. Mn d som va litt synn, va at me hadde mye aent me sko se i l0pet av dagen, saa me matte gaa veldigt raskt gjennom og fekk ikkje stoppa og se mer n0ye itte :-( T slutt tog me ein av verdens brattaste gruvebanar opp igjen fra dalen, og d va faktisk ganske skummelt :-P Hehe! Disse serverdighetene blei kalt for "Scenetic World".
Ittepaa kj0rte me for aa se et fantastisk fossefall, heilt nydeligt! Og veldig flott utsikt ellars :-) Egentligt sko me bare se utsikten og fossefallet, men saa klarte to jentar aa 0vetala guiden saann at me fekk gaa baart t fossefallet :-D Og d va kjempeflott! Seinare hadde me lunsj i ein park i ein liden landsby og itte d kj0rte me for aa se ein kengeru ingravert i ein stein. Mest sannsynligt gammal aboriginal tegning lagt for seremoni ellar som veiviser. Me reiste og for aa se ein aen utsikt, og dr konne me sitta paa ein liten kant utfor et stup og bli tatt bilde av saann d saag ud som om me hadde dotte utfor klippen og saavidt klarte aa holda oss oppe! Hehe! Heidi-Elisabeth ville veldigt gjerna ta et saant bilde, og eg tenkte at d hadde jo vert kult, mn plutseligt fekk eg skikkelig h0ydeskrekk :-P Merkeligt.. Mn t slutt bestemte eg mg for aa pr0va, og naar Heidi-Elisabeth jekk fysst ud saa sa eg t na veldigt nerv0st at hu ikkje fekk gaa lengre ud! Hehe! Merke at eg bjunne aa bli mer pinglete jo eldre eg blir :-P Mn me fekk tatt naagen kule bildar :-D Einaste problemet e at mitt kamera va tomt for batteri, og Heidi-Elisabeth  sitt hadde me ikkje me, saa naagen andre tog bilde for oss og sko senda d t oss paa mail... Mn har ikkje faatt d ennaa :-/
Turen slutta me ein ferjetur tbage t Darling Harbour i Sydney. Saa siden me fysst va dr, tog eg Heidi-Elisabeth me paa ein liden sigthseeing der, siden eg syns d e saa fint, spesielt naar d blir kveld. T slutt jekk me baart t operahuset mens me venta paa ferjaa tbage t Manley.

Dagen ittepaa tog me ein sightseeing tur i Sydney sentrum. Fysst jekk me t operahuset i dagslys, og tog ein liden tur inn og :-) Og fekk tatt bilder ved Harbour Bridge. Saa bes0kte me den botaniske hagen, veldigt fin! :-D Og masse Ibis fuglar 0ve alt, selvf0lgeligt :-P Me saag og naagen veldig s0de andungar :-D Ittepaa koste me oss paa ein cafe i The Rocks (eldste bydel av Sydney), nydelige blaaber ostekaga, f0r me blei me paa ei gratis guida tur i The Rocks, som va veldigt bra! Informativt me morsomme historiar :-) Faktisk et ungt par som starta firmaet og drive det sj0l. E i utgangspunktet gratis, men de fleste betale litt t slutt, d du syns d e verdt. Paa slutten av dagen m0tte med Alexandra, Iselin og Tore igjen paa ein italiensk restaurant og koste oss :-)


Siste dagen tog me ein liden tur langs strandpromonaden paa Manley. Og paa veien jekk me forbi ein Water Dragon! Veldigt t0ff! :-D Sj0l om me bodde paa Manley, saa brukte me faktisk ikkje saa mye tid der, litt synn pga eg likte Manley veldigt godt :-( Men ferjeturene paa dagtid og kveldstid mellom Manley og sentrum va veldigt idylliske, og ein dag va me vitne t ein ellar aen seilbaat konkurranse, stiligt! F0r me reiste fra Manley fekk eg og filma lyden t lyskryss-fotgjenger-overgangen, laserlyden! Hehe! :-P Ittepaa reiste me inn t Sydney sentrum, og ska sei d va vanskeligt aa faa laast inn bagasjen naagen plass! Mn d ordna seg t slutt. Me sko egentligt gaa t kunstmuseeumet og se ein utstilling Heidi-Elisabeth ville se, mn d va stengt pga oppussing :-/ Saa me spiste ein is paa brygga og h0rte paa gatemusikanter som spelte rave musikk blanda med didgeridoo (aboriginalt instrument). Kj0pte kver vaar cd, ganske kult! :-) Litt seinare jekk me paa kino og saag "We bought a Zoo", kjempebra film! Mn me grein begge to fra begynnelsen t slutten, og maatte le litt av oss sj0l ittepaa :-P Og saa bar turen vidare med nattbuss t Byron Bay :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar