torsdag 5. januar 2012

Sydney og Nyttaar

Itte ein koseligge julefeiring hjemma saa reiste eg ner igjen t "Down under" for aa feira nyttaar her :-) Og i tillegg kom Heidi-Elisabeth paa besog :-D Hu tog turen fra Sor-Korea dr hu har et utvekslingsaar, mn har naa ferie og tenkte d hadde vaert kjekt aa se Australia og besoga mg :-) Kjempekjekt!
Utroligt naak fant Heidi mg paa flyplassen i Sydney, pga eg satt visst og venta paa feil plass og hennas mobil virke ikkje i Australia, mn d ordna seg jo. Og saa tog me ein airport shuffle t Manly dr me sko bo. Og Manly e ein fantastisk plass! Fysst og fremst e d veldigt fint, mn og ein noksaa liten plass me ikkje saa mange folk og folelsen og atmosfaeren dr va saa avslappa. Heilt herligt! Saa dr konne eg absolutt tenkt mg aa reist tbage, konne faktisk tenkt mg aa bodd dr ei lidaa stond og :-)
Fysste dagen brukte me egentligt bare t aa slappa litt av og finna udav ka me sko paa nyttaar, naage som ikkje va saa lett, pga me fant ud at Sydney e proppfull av folk paa nyttaar og d e baade vanskelig aa finna ein plass aa spisa og ein plass aa ver..
Mn t slutt blei me me Alexandra (ei venninna fra forus vgs), sosteren hennas, Iselin, og typen t Iselin, Tore, paa ein liten koselig fest. Og saa jekk me t ein utkikksplass for aa se barnafyrverkeriet kl. 09:00, og fant ud at dr hadde me faktisk veldigt bra utsikt t fyrverkeriet og Harbour Bridge, dr hovedfyrverkeriet komme fra, uden aa staa som sild i tonna og staa minst 4 timar i ko... Jej!
Saa me jekk tbage dr kl. 12:00, og fyrverkeriet va FANTASTISK!! :-D Saa i aar blei d skikkeligt fyrverkeri paa mg :-) Og ittepaa blei me med dn australske kompisen t Alexandra, Shawn, t ein hjemmefest, evig laang gaatur... Mn dn leligheten hadde heilt utrolige utsikt mot baade Harbour Bridge og Operahuset og heila havnaa :-) Veldigt fint og hyggeligge folk. Badekaret fyllt me kaldt vann fungerte som kjoleskap, veldigt morsomt paafunn. Dansing i staa, og eg fekk spelt min nye yndlingssang: "Call it what you want" av Foster the People :-D Stort sett saa va utsiktar og fyrverkeriet fantastisk, mens festen va heilt vanlig fest egentligt. Mn eg hadde d kjempekjekt og eg va me Heidi :-) Fant mg og ein blaa boa og ein gronn prinsessekrona, saa eg saag heilt smaching ud, jaffal paa vei jem neste dag, haha! :-P
1. nyttaars dag blei for d mesta tilbragt saavanes i sengaa :-P Og ein liden tur ud og spisa :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar