torsdag 15. september 2011

Endeligt framme!

Daa e eg endeligt trygt framme i Sydney, Australia! :-) D va ein lang tur, men jekk veldigt fint, og saa blei eg kjent med Wenche fra Norge og Malin fra Sverige paa veien ner, veldigt koseligt. Og d kan ver eg mode de ein gang her i Australia og :) Naar d gjelle turen ner maa eg bare nevna at utsikten fra flyet over Abu Dhabi va veldigt fint og spesielt; heilt flatt med masse sand og smaa og store turkise elvar og ovesvomte skogomraadar, for ikkje aa nevna de fancy byggaa. Absolutt verdt aa se! :-) Ellars holdt eg paa aa bli lurt av ein sleibing paa flyplassen i Sydney naar eg sko bli kjort t hostelet, men eg lot mg ikkje lura og fekk ordna opp i det og alt gjekk i orden. Mn d va jo ein liden heads up :-P Naa ska eg paa ein gratis tur t Bondi Beach paa barbeque og kanskje se hvalar fra toppen av ein liten topp! :) Itte d ska eg moda Sindre (fra Norge) i 7-tiaa og se litt mer av Sydney, og saa blir d ein tidlig kveld, for eg e ganske trott. I maaraa faar eg mitt Australske sim-kort, og nr. e: (+61) 426998853. Eg ska prova aa oppdatera bloggen naar eg har mulighet. Men naa har eg bare to dagar i Sydney for eg reise t Bingara paa ranchkurs, og der e d verken internett ellar mobildekning. Men eg kjope nok et telefonkort, saann eg har mulighet t aa ta kontakt me omverden.
Camilla :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar