fredag 16. september 2011

Dag 2

I dag har eg faat ordna mye! Har blant aent vaert paa orienteringsmote, sokt om skattekort, fiksa australsk bankkort, og faat australsk sim-kort. Mobil nummeret eg bruge naa e: (+61) 426998853.
Og saa har eg vaert litt i Hyde Park, veldigt fint, og sett maange Ibis fuglar! :-) E visst ganske vanlig.
Seinare paa kvelden va eg ude og spiste me Silvia :-) Me va kjempetrotte begge to, saa blei litt kort, men fortsatt koseligt aa modas :-)
Ellars har eg faat snakka me Anika fra Jackaroo & Jillaroo kurset, og alt e naa i orden. Eg reise for resten der i maaraa tidligt. Ranchen ligge i Bingara. Dr e dr verken internett ellar mobildekning, saa eg komme ikkje t aa skriva blogg og vil nok ver vanskelig aa faa tak i paa mobil og. Mn eg ska se om eg klare aa faa tak i et telefonkort som funke der. Viss ikkje e eg utligjengelig t i alle fall neste fredag, viss eg ikkje blir dr lengre, men daa ska eg faa sagt i fra t mamma og pappa :-)
Camilla :-)


1 kommentar:

  1. nå må du finna internett så me får veda at du leve!! ;)

    SvarSlett