fredag 16. september 2011

Bondi Beach og bytur med Sindre

Turen t Bondi Beach i gaar va kjempekoselig :-D Men eg fekk ikkje se naagen hvalar, d e visst ikkje hvalsesong lengre :-( Ligavel va d ein kjekke tur dr eg motte mange nye folk, blei klissvaat av ein bolge, solte mg litt paa straen, fekk litt grillmat, fin gaatur, nydeligge strendar og natur, mange surfare i flaatte bolgar og eg saag min fysste White Ibis fugl, kjempefin! :-D Mn ein ubehagelig hendelse: plutseligt hadde eg ein bitteliten brun edderkopp paa t-skjortaa mi!! Fekk rista an av mg veldigt raskt! Har ikkje peiling paa ka edderkopp d va, mn d va heldigtvis ikkje ein Sydney Funnel Spider (som e veldigt giftig). Uansett fole eg mg ikkje daarlig paa naage vis, saa no worries.
Seinare paa kvelden motte eg Sindre. Me jekk ud paa ein italiensk restaurant for eg va skrubbsolten! Og itte d jekk me for aa se opeahuset og habour bridge, veldigt fint :-) D va morkt ude, saa operahuset va lyst opp av gronne lyskastare, og saa e overflaten faktisk ikkje glatt, men har masse tekstur! Ittepaa tok me buss t Darling habour, som og va veldigt fint :-) Har tatt bildar, saa eg ska legga ud naar eg faar mulighet. T slutt fulgte Sindre mg tbage t BASE hostelet og saa saavna eg som ein stein...
Camilla

2 kommentarer:

  1. Oi, glemte aa nevna at turen t Bondi Beach va me OZPartybus. D visste eg ikkje paa forhaand.. Tok heilt av me full guffe partymusikk i bussen, allsang, banking i taket og staaande dansing; crazy! Men litt morsomt og daa :-P

    SvarSlett
  2. Edderkopper som e under 1 cm e isje farlige for voksne mennesker ;) eg blei bitt av en brun edderkopp for et par uker siden, å det einaste som skjedde va at d stakk litt når an beit, å så klødde d i ei uka ittepå, men ingenting farlig :) e bare funnel web spider og redback de advare mot :) men om du blir bitt av en stor edderkopp og føle deg dårlige, så bør du jo oppsøka lege... :)

    SvarSlett