tirsdag 3. april 2012

Siste dagene me Heidi-Elisabeth

Itte Fraser reiste me tbage t Brisbane saann Heidi-Elisabeth konne ta flyet neste dag derfra t Melbourne for aa treffa ein kompis der. Me hadde booka et dobbelrom, og ska sei d va deiligt og avslappanes aa ha et rom me bare oss to igjen! Ingen som komme og gaar midt paa nattaa, staar grytidligt opp, skrur paa lyset naar du saave ellar finne paa ting man ikkje burde paa et rom med mange andre :-P
Itte ein herlig lang dusj jekk me og spiste ein god middag paa "The Tinbilly Bar" under hostelet, f0r me tog ein liden gaatur langs elvaa igjen. Tbage paa hostelet stakk me innom baren for aa se ka som foregjekk paa "Ladies Night" ;-) God steming :-) Mn me va for tr0tte t aa bli dr, saa me jekk og la oss, snakka mye og sov veldigt godt :-)

Neste dag tog me oss ein tur t den botaniske hagen igjen og eg fekk kj0pt mg ein ny liden ryggsekk. Den andre va nesten kaputt, sj0l om eg fiksa an f0r eg reiste :-/
Saa satte eg mg paa bussen t Noosa, mens Heidi-Elisabeth reiste t Melbourne. Veldigt trist at hu reiste igjen, f0lte mg plutseligt litt aleina. Mn utroligt kjekt at hu kom paa "bes0g" og me hadde d veldigt kjekt samen paa vaart lille eventyr :-D Og kanskje eg reise og bes0ge henna i S0r-Korea :-)

1 kommentar:

  1. Hørres ut som om dåkk har hatt d kjekt på tur :)
    Kor i landet befinne du deg for øyeblikke? Blir heilt forvirra å vett ikkje kor du e, Queensland, så NSW så QLD igjen:P
    Alexandra :)

    SvarSlett